NEVŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İl Milli Eğitim Müdürü Ortaokul Müdürleri ile Nakil İşlemleri İle İlgili Toplantı Yaptı

İl Milli Eğitim Müdürü Ortaokul Müdürleri ile Nakil İşlemleri İle İlgili Toplantı Yaptı

                Nevşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, ilimiz merkez okullarda görev yapan ortaokul müdürlerine, 8. sınıf öğrencilere yönelik yapılan liselere giriş sınav sonuçları hakkında bir bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

                Nevşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, , ilimiz merkez ortaokul müdürlerine liselere giriş sınav sonuçları ve nakil işlemleri ile ilgili bilgilendirmelerde bulundu. Kapadokya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Toplantı Salonunda, İl Milli Eğitim Müdürü Murat DEMİR, başkanlığında gerçekleşen toplantıya ortaokul müdürleri katıldı. Toplantıya katılan ortaokul müdürlerine 8. sınıf öğrencilere yönelik yapılan liselere giriş sınav sonuçları hakkında sunum yapıldı. Nakil işlemleri ile ilgili yapmaları gerekenler hakkında bilgiler verildi.

                Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Murat DEMİR, yerleştirme sürecinde titiz bir çalışmanın yapıldığını ve nakil işlemleri sürecinde öğrenci ve velilerimize her türlü desteğin sağlanacağını belirtti.

                Yerleştirmeye esas nakil işlemi için; tercih başvuruları 06-10 Ağustos 2018, 13-17 Ağustos 2018, 27-31 Ağustos 2018 ve 03-06 Eylül 2018 tarihlerinde saat 17.00´ye kadar yapılabilecektir. Her nakil döneminde öğrenciler, her gruptan en fazla 3 okul tercihinde bulunabileceklerdir. Yerleştirmeye esas nakil başvuruları, tercih edilecek okulun boş kontenjanına bakılmaksızın herhangi bir ortaokul veya imam hatip ortaokulu müdürlüğüne başvurarak yapılabilecektir. Tercihler okul müdürlüğü tarafından elektronik ortamda onaylanacaktır. Tercihlerle ilgili varsa her türlü düzeltme elektronik onaylama işleminden önce yapılacaktır. Onaylama işlemi yapıldığı anda öğrencinin tercih işlemi tamamlanmış olacaktır. Öğrenci velisi düzeltme veya iptal işlemi için takvimde belirtilen tercih süreleri içerisinde okul müdürlüğüne başvurarak başvurunun düzeltilmesi veya iptal talebinde bulunabilecektir. Tercih Başvuru Durumu “İptal” olarak görünen öğrenciler yerleştirme işlemlerine dâhil edilmeyecektir. Tercihlerin, tercih ve yerleştirme kılavuzuna uygun olarak elektronik ortamda hatasız ve eksiksiz bir şekilde yapılması gerekmektedir. Tercih listesinden öğrenci velisi, onay işleminden ise okul müdürlüğü ile veli birlikte sorumludur. Tüm okul müdürlerine nakil işlemleri esnasında öğrenci velileri ve öğrenciler çağrılarak nakil işlemelerinin yapılması konusunda kendilerine yardımcı olmalarını ve hiçbir öğrencinin mağdur edilmeyeceğini, bunun sorumlusunun bizler ve okul müdürleri olacağını belirtti.

                 Toplantıda yapılan bilgilendirmelerin ardından karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. İl Müdürümüz Sayın Murat DEMİR’in tüm katılımcılara başarı ve iyi dilekler dilemesinin ardından toplantı sona erdi.

 

02-08-201802-08-201802-08-201802-08-201802-08-2018

 

 

Hükümet Konağı kat 2 - 0384 213 79 33, 0384 213 79 34, 0384 213 79 35

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.