Duyuru Konusu :Engelli Öğretmen Atamaları Kapsamında İlimize Yerleştirilen Adaylara İlişkin Duyuru
Tarih : 03/07/2023
Tel : 213 79 33 - 118
Duyuru Metni :
Engelli Öğretmen Atamaları Kapsamında İlimize yerleşen adaylardan istenilecek belgeler şunlardır.
1. Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı ve fotokopileri
2. Engelli Sağlık Kurulu Raporu
3. Atama başvuru formu (1.aşama)
4. 1 Adet vesikalık fotoğraf. (son 6 ay içinde çekilmiş)
5. Nüfus cüzdanı fotokopisi
6. Hâlen Milli Eğitim Bakanlığı dışında herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışanlar için muvafakat belgesi,
7. Erkek adaylar için askerlik durum belgesi. (e-devlet üzerinden alınacak güncel barkodlu belgeler kabul edilecektir)
8. Adli sicil kayıt belgesi. (e-devlet üzerinden alınacak güncel barkodlu belgeler kabul edilecektir)
9. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair alınacak sağlık kurulu raporu
10. Mal bildirim beyannamesi. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) (İndir)
11. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi. (İndir)
Memet POLAT
İl Milli Eğitim Müdürü
Yayın Tarihi: 03.08.2023